piątek, 8 lutego 2013

Ohayo!

Ohayo! Jestem autorką, która będzie pisać notki na tym blogu... hehehe a może ja się najpierw przedstawię? Nazywam się Julia, ale możecie kojarzyć mnie z mojego drugiego bloga pod pseudonimem Kuroi Hime-chan. Jeśli jednak nie, to zapraszam również na ten blog. Jest o podobnej tematyce, więc może się Wam spodobać :) 

Ale teraz może tak bardziej organizacyjnie? Nie znajdziecie tu yaoi, yuri ani hentai. Opowiadanie nie będzie zawsze zgadzało się z fabułą mangi/anime. Rozdziały publikować będę w różnych odstępach czasowych, ponieważ z powodu częstych notek na drugim blogu po prostu nie znalazłabym więcej czasu wolnego... :/ ...ewentualnie najzwyczajniej w świecie by mi się nie chciało ^^" 

Co do mojego stylu pisania to zasady są proste; na początku rozdziału piszę osobę, która pełni narracje (np. //Deidara//), a jeśli zmienia się ona podczas pisania również to zaznaczę, raz naczas znajdą się tu rozdziały całe poświęcone innej postaci (za każdym razem kiedy będę m iała taką zachciankę coś takiego wstawię, szczególnie lubię tak robić w środku jakiś ważniejszych wydarzeń... :P), być może pojawią się rozdziały bonusowe, które nie są związane bezpośrednio z historią.

To by chyba było na tyle.

Pozdro i Sayonara ;***

1 komentarz:

  1. Heya! Tak jak obiecywałam, zaczynam lekturę opowiadania na tym blogu :> Liczę, że będzie równie dobry co ten na blog.pl Nie przedłużam i zaczynam ;>

    OdpowiedzUsuń